جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

سربازان جنگجو – Zombie Evil 1.07

 ZombieEvilg4r5q24

 

هدفون را بگذارید تا صدای کشته شدن زامبی ها را بهتر بشنوید! در بازی Zombie Evil ادم ها در یک محیط بسته توسط دکتر اویل دیوانه نگه داری می شوند. او معتقد است که زامبی ها از گونه های خاص و بهترین نوع خلقت هستند. اویل تعداد بی شماری زامبی سرباز را پرورش داده است که برای تمام سیاره ها بحران ایجاد کرده اند. به طوری که اتحادیه دولتی هم قدرتی برای مقابله با اویل و زامبی هایش را ندارد. شما در این بازی مقدار کمی پول و جان دارید که می توانید برای شروع و کشتن زامبی ها از آن استفاده نمایید. در بازی باید دکتر اویل را تعقیب کنید و انواع و اقسام زامبی ها را مرحله به مرحله نابود کنید. ۲۱ زامبی بی نظیر در این بازی وجود دارد پس سعی کنید که بهترین اسلحه ها را انتخاب کنید تا بتوانید آنها را شکست دهید این بازی برای اندروید ۲٫۲ و بالاتر است .


برچسب‌ها: سربازان جنگجو, Zombie Evil, بازی زامبی اویل, دانلود بازی ترسناک, ,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 9 اسفند 1391ساعت 11:55  توسط بهمن قرائی مقدم 

بازی برزخ – LIMBO v1 0r4

 20120118002928

 

بازی Limbo به لحاظ هنری یک شاهکار بی بدیل است که نظیر آن را تا به حال ندیده اید. در این بازی خبری از زرق و برق بازی هایی که با هزینه های بسیار زیاد ساخته می شوند، نیست. اوج صحنه پردازی ها و هنرنمایی سازندگان در دو رنگ سیاه و سفید خلاصه می شود. کل محیط بازی سیاه و سفید طراحی شده و محیطی که درخور ورودی جهنم باشد را بسیار زیبا و هنری به نمایش در می آورد. هر چیزی که در بازی دیده می شود، از ترکیب این دو رنگ به وجود آمده است.


برچسب‌ها: بازی برزخ, LIMBO v1 0r4, بازی, LIMBO, دانلود برزخ, دانلود بازی برزخ,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 9 اسفند 1391ساعت 11:53  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود DMC: Devil May Cry - بازی شیطانی که فرشته شد

 

دانلود DMC: Devil May Cry - بازی شیطانی که فرشته شد

از زمانی که هیدکی کامیا (Hideki Kamiya) سری بازی های Devil May Cry را خلق کرد، ما شاهد تغییرات بزرگی در سبک Hack and Slash بودیم. سری Devil May Cry استانداردهایی را در این سبک به وجود آوردند که همچنان در عناوین بزرگ و مطرح به خوبی دیده می شوند. این سری که سازندگان شرقی حرفه ای را پشت خودش می دید، توانست به خوبی پله های موفقیت را طی کند تا ما شاهد 4 نسخه از این مجموعه موفق باشیم. در سال 2010 کمپانی Capcom تصمیم گرفت که این سری از بازی ها را با دیدگاه متفاوتی بسازد.

هنوز دلیل اینکه چرا این کمپانی سری DMC را با یک بازسازی مجدد روبرو کرد، مشخص نیست. آن ها این کار را به عهده استودیوی Ninja Theory سپردند که تجربه خوبی در ساخت بازی های Hack and Slash داشت. در کارنامه این استودیو، بازی هایی مانند Heavenly Sword و Enslaved قرار دارند و آن ها اینبار می خواستند کار ساخت بازی ای را شروع کنند که دارای تاریخچه ای غنی و طرفداران بی شماری بود. NT چند سالی را صرف ساخت این بازی کرد تا ما امروز بتوانیم نسخه جدید سری بازی های Devil May Cry را بازی کنیم.


برچسب‌ها: شیطانی که فرشته شد, بازی شیطانی که فرشته شد, بازی کامپیوتری شیطانی که فرشته شد, بازی رایانه ای شیطانی که فرشته شد, دانلود بازی شیطانی که فرشته شد, DMC: Devil May Cry, DMC, Devil May Cry,
+ نوشته شده در  شنبه 7 بهمن 1391ساعت 14:56  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود Lego: Lord Of The Ring - بازی لگو: ارباب حلقه ها

 

دانلود Lego: Lord Of The Ring - بازی لگو: ارباب حلقه ها

موفقیت سری LEGO را نمی توان نادیده گرفت. این بازی ها با استقبال بسیار خوبی مواجه شدند و عناوین ساخته شده از روی آن ها نیز با الگوبرداری از فیلم ها بزرگ هالیوود توانسته اند طرفداران زیادی برای خود پیدا کنند. پس از عرضه 3 فیلم Blockbuster و محبوب The Lord of Rings،  اینبار دنیای LEGOها این فیلم ها را هدف قرار داده و از همین نمایش های اولیه مشخص است که می توانیم بازی خوب دیگری را در این سری مشاهده کنیم. در این بازی می توانید دنیای فانتزی و حماسی تولکین (Tolkien) را در قالب شخصیت های پلاستیکی تجربه کنید که بسیار جذاب، دوست داشتنی و سرگرم کننده ساخته شده اند و قصد دارند در مبارزه های بزرگی شرکت کنند.


برچسب‌ها: دانلود Lego: Lord Of The Ring - بازی لگو: ارباب حلقه ها, ارباب حلقه ها, بازی لگو, دانلود Lego: Lord Of The RingLego, Lord Of The Ring, بازی , ماجرایی , اکشن , کودکان,
+ نوشته شده در  سه شنبه 3 بهمن 1391ساعت 18:1  توسط بهمن قرائی مقدم 

صفحه قبل 1 صفحه بعد